dilluns, 17 de març del 2014

L'Heure


Comence.
Són les set de la vesprada,
les set en punt del dia dèsset.
I som al mes de març.

La primavera té…

Perquè he eixit al balcó
i la seua olor m'ha reconegut.

...alguna cosa que em molesta.

Com dir-li?...

Si fos nostàlgia,
miraria les meues mans.

Quinze minuts,
tres quarts de vuit,
i només quatre versos.

Si fos melangia,
miraria la flor del vent.

Més capritxosa la flor
que la numeració decimal.

Si tristesa,
els pètals que llançà la mà.

Cerque sinònims
del temps perdut.
Un quart de vuit.

Si memòria,
l'esguard que vaig perdre
entre els pètals d'aquells dits.

Però cap cosa mai no és
quan és la primavera.

La primavera té…

I van dotze,
la sexagesimal.

…aquesta cosa que em molesta.

I que mai no sabré com dir-li.
Com mai no vaig saber nombrar-te,
si de deu o dotze, si de rosa o somni,
si d'amor o rosella.

Dèsset. Les vuit en punt.
Vet aquí l'heure ronde.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada